Sunday, December 02, 2007

Hallo allemaal/Hi you all,

Mensen die me kennen weten het al. Altijd vergeet ik verjaardagen (in het bijzonder de jouwe) en kerst- en nieuwjaarskaarten verstuur ik nooit. Waar ik wel aan doe kun je lezen in de bijlage.
People who know me know it already: I always forget birthdays (especially yours) and Chrismas or Happy Newyear cards I never send. What I do remember you might gather from the attachment.

Geniet van de onbderstaande links/Enjoy the links below
merry christmas: http://www.care2.com/send/card/6072
happy birthday: http://www.care2.com/send/card/5671

Tot mijn volgende moment van gewetenswroeging/till my next moment of contrition

Theo, www.owaze.nl & www.bonnefooi.blogspot.com

p.s.
Niet reageren, anders blijf ik spammen/Don't react, otherwise I'll keep spamming

pps
Ik lijdt aan groene goudkoorts/I am afflicted by green goldfever:
check http://www.biodieselmagazine.com/article.jsp?article_id=1910

1 Comments:

Blogger ploinkie said...

ha die theo,

zo, ik verblijd je met een reactie!

Heb je het def p liedje kunnen luisteren?

Die baan in Sri Lanka op gezocht, is voor een project manager..

Zeg, wat dacht je van een Earthship in Bali???? hahahaha, serieus!!
Zouden we daar de zondvloed of ijstijd overleven denk je???
Eerst maar hopen op een witte kerst.. Voordat de Conveyor Belt er helemaal mee ophoudt en stopt ons lekker warm zeewater te brengen en een navenant gematigd klimaat.
Je mag me dus blijven spammen!
LOL
Saskia

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home